Systém je nastaven tak, že každé osobě, která provede objednávku, je v den expedice odeslán e-mail s fakturou. Toto nastavení je systémové a nelze jej změnit.
Pokud ale potřebujete faktury posílat například na nákupní nebo fakturační oddělení, postupujte následovně:
Přihlaste se svým účtem na www.ipmedia.cz (což jste, pokud čtete tento návod).
V horní liště klikněte na Vaše firma ⇒ Kontakty
Pokud již existuje kontaktní osoba s emailem, na který chcete faktury zasílat, klikněte na Detail, jinak nejprve přidejte nový kontakt, například se jnénem Fakturace.
Ve spodní části detailu kontaktu se nachází sekce Dynamické parametry.
Z rozevíracího seznamu vyberete vhodný parametr. Platí, že se jedná vždy o jeden email ke každé vystavené faktuře zvlášť, který obsahuje následující dokumenty:
Mailing FA+DL+Záruky za celou firmu - Faktura v PDF, Dodací a záruční list v PDF, Soubor se sériovými čísly ve formátu .xls (EXCEL)
Mailing ISDOC za celou firmu - Faktura ve formátu ISDOC
Mailing všech dodacích listů za celou firmu - Dodací a záruční list v PDF bez faktury
Mailing všech faktur za celou firmu - Faktura ve formátu PDF
Vyberte vámi zvolený parametr, načte se hodnota ANO a nezapomeňte potvrdit volbu tlačítkem Vložit.
A to je vše. Pokud si nepřejete tyto emaily již nadále dostávat, parametr smažete kliknutím na tlačítko Smazat.
Chcete-li nastavení provést hromadně pro více firem, kontaktujte nás, nebo proveďte změny pro každou firmu zvlášť. Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás.